بضان شباب مصر
سجل حضورك و ابضن و اتبضن

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

بضان شباب مصر
سجل حضورك و ابضن و اتبضن
بضان شباب مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دكاترة الجامعة

2 مشترك

دكاترة الجامعة  Empty دكاترة الجامعة

مُساهمة  بضان الساموراى الأحد أغسطس 15, 2010 8:20 am

معلش يا جدعان انا عملت الموضوع ده فى قسم النكت عشان مفيش قسم للمواضيع و كمان عشان انا اتخصيت خلاص
انا هتكلم الناهردة على دكاترة الجامعة ولاد المتناكة المعرصين الشراميط
باختصار كدة دكاترة الجامعة اعرص ناس فى مصر بعد الراس الكبيرة (حسحس)
دول ناس ولاد قحايب لبو كانوا جعانين و مش لاقيين ياكلوا و كانوا بياخدوا فى طيازهم من كل الناس فلما مسكوا منصب و حسوا ان بقى ليهم قيمة بداوا يعرصوا على الناس و ينيكوا فى الطلبة و فاكرين نفسهم ملوك الكون و هما اساسا شوية ناس معقدين و عندهم نقص عشان كانوا جعانين
كل واحد فيهم عامل نفسه زعيم و ينيك فى الطلبة و سايب بنته تتشرمط و تتناك و مش عارف يلمها و سايبها تنزل بلبس شراميط و هو فرحان بيها طيب يا ابن المتناكة ما دام انت عامل نفسك راجل اوى كدة و بتزعق للطلبة و بتشتمهم ما تروح تلم بنتك الشرموطة و مراتك اللى بتتناك من الشعب بس ازاى يلمهم و هو اساسا مش راجل
و يا سلام بقى لو دكتورة بتبقى عندها عقدة نقص بت متناكة فتتطلع اللى جواها على الطلبة و اللى مش عاجبه هتخليه يشيل السنة
احا مبقاش الا واحدة شرموطة متناكة هتفعد تشتم فينا و تنيكنا احا تانى
بس هنعمل ايه لازم الواحد يسكت عشان ميتفصلش من الجامعة و حسبى الله و نعم الوكيل
نتكلم بقى عن موضوع الواسطة و الكوسة
احا لما يبقى الواحد مننا طالع دين ابوه طول السنة يذاكر و يتناك من الدكاترة ومن ابوه و يتعب و مينجحش و تيجى واحدة شرموطة قحبة ابوها معرفش يربيها ماشية تتشرمط و تتناك من الولاد فى الجامعة و تتباس و تتناك و تقعد تسمع فى العرص تامر حسنى تيجى الشرموطة دى تطلع من الاوائل بالكوسة و يبقى معاها الامتحانات كل ده عشان ابوها دكتور فى الجامعة (كسمك على كسم ابوكى )
طيب الناس دى معاها فلوس يعنى لو مطلعوش من الاوائل مش هتفرق معاهم لانهم اغنياء لكن احنا الغلابة لو فشلنا هنفضل معفنين طول عمرنا و هنبقى زبالة اكتر من اللى احنا فيه كسم الناس اللى معاها فلوس و كمان تتناك على الناس و كسم دكاترة الجامعة اللى شايفين نفسهم
و حسبى الله و نعم الوكيل
و معلش لو كنت طولت عليكم لكن كان لازم اطلع اللى جوايا عشان مفيش حد غيركم يسمعنى

بضان الساموراى

المساهمات : 33

دكاترة الجامعة  Empty رد: دكاترة الجامعة

مُساهمة  Admin الإثنين أغسطس 16, 2010 3:43 am

عندك حق..............و انا حاسس بيك

Admin
Admin

المساهمات : 54

https://bedanica.yoo7.com

دكاترة الجامعة  Empty ...............................................

مُساهمة  بضان الساموراى الإثنين أغسطس 16, 2010 6:11 pm

شكرا على ردك و يا ريت تعمل قسم للمواضيع عشان اطلع بضانى اللى جوايا لانى بجد اتخصيت لدرجة انى ممكن انتحر و كسم بضان البيت و بضان الشارع و بضان الجامعة و بضان العالم كله

بضان الساموراى

المساهمات : 33

دكاترة الجامعة  Empty رد: دكاترة الجامعة

مُساهمة  Admin الجمعة أغسطس 20, 2010 4:08 am

ماشى و كالمني على الايمال ده h00da_99@hotmail.com

Admin
Admin

المساهمات : 54

https://bedanica.yoo7.com