بضان شباب مصر
سجل حضورك و ابضن و اتبضن

طرى على بيوضك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

طرى على بيوضك

مُساهمة  بضان الساموراى في الإثنين أغسطس 16, 2010 6:48 pm

مرة واحدة عجوزة حست بدوخة و كانت بترجع فراحت للدكتور فقالها انتى حامل قالت احا حتى الخيار ملوش امان Laughing
مرة سبعة محششيين كانوا بيلعبوا بالسكاكين فمات منهم اربعة فالباقيين قالوا خلاص يا جماعة احسن تقلب بجد Basketball
مرة واحد بضين كان تعبان فراح للدكتور فالدكتور قاله خد اربع ملاعق من الدوا ده فالبضين قاله بس انا يا دكتور معنديش غير معلقتين بس
(يا بضاااااااااااااااااااااااااااااان )
مرة واحد بضين فشخ قالولو عايزينك تشارك معانا بفلوس عشان نبنى سور حوالين المقابر فقالهم ليه هو حد ميت هرب قبل كدة cheers
ليه الفرخة بتبيض من غير قشرة؟ عشان بتستعمل هيد اند شولدرز
كفاية كدة عليكم انا عارف انى بضنتكم و نكمل مرة تانية
سلاحف

بضان الساموراى

المساهمات : 33
تاريخ التسجيل : 26/07/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: طرى على بيوضك

مُساهمة  Admin في الجمعة أغسطس 20, 2010 3:38 am

فعلا بضان خصوصا نكتت الخيارة.............و على راي المثل الدنيا دي عملة زي الخيارة بوم في ايدك ويوم في طيظك

Admin
Admin

المساهمات : 54
تاريخ التسجيل : 24/07/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://bedanica.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى