بضان شباب مصر
سجل حضورك و ابضن و اتبضن

عنوان الموضوع / 33 شارع احمد بدر بشبرا .

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

عنوان الموضوع / 33 شارع احمد بدر بشبرا .

مُساهمة  مبضون و عايش في الخميس يونيو 21, 2012 4:37 am

لية القطر بيستنى قدام الصيدلية ؟؟ ...... مستنى القطرة !

واحد بيحدف زلطة على بيت ازاز والبيت محصلوش حاجة ليه؟؟ ....... عشان الزلطة مجتش فيه .

طب كتكوت بيعدي الشارع و فجأة مات .. ليه؟؟ ...... الزلطة جت فيه هو .

حاجه طايراه فى السما وبتقول نياو ايه هى؟؟ ..... قطه بيضاء مضروبه بالشلوت .

طب حاجه سوده طايره فى السما وبتقول نياو ايه هى؟؟ .... غراب بيستهبل .

طب حاجه بنى طايراه فى السما وما بتقولش حاجه ايه هى؟؟ ...... فرده الجزمه بتاعه الراجل الى ضرب القطه البيضاء .

طب حاجه سوده طايراه فى السما وما بتقولش حاجه ايه هى؟؟؟ ....... غراب عاقل وما بيحبش يستهبل .

طب حاجه سوده و فيها حتة زرقاء طايراه فى السما من الشرق للغرب ايه هى؟؟؟ ...... زبابة لابسة بنطلون جينز ازرق رايحه مشوار .

طب حاجه سوده وفيها حتة زرقاء طايراه فى السما من الغرب للشرق ايه هى؟؟؟ ......نفس الذبابه نسيت حاجه فى البيت فرجعت تجيبها .

حاجه رفيعه وطويله ولونها ابيض ايه هى؟؟؟ ..... فتله بيضاء .

طب حاجه رفيعه وطويله ولونها اسود ايه هى ؟؟؟ ..... خيال الفتله البيضاء .

دكتور اتجوز محامية خلفوا ولد يسموه ايه؟ ..... احمد على اسم جده ؟

ايه عكس زمان ؟؟ .... زا ومن (the woman ) .

ازاي نحط فيل في الثلاجة على ثلاث مراحل؟؟ .... نفتح الثلاجة - ندخل الفيل في الثلاجة - نقفل الثلاجة .

طب ازاي نحط زرافة في ثلاجة على اربع مراحل؟؟ ..... نفتح الثلاجة - نخرج الفيل - ندخل الزرافة - نقفل الثلاجة .

اتحرقت حديقة الحيوانات فاتحرقت كل الحيوانات اللي فيها الا الزرافة متحترقتش...ليه؟؟ ..... عشان احن حاطينها فى الثلاجه .

غبى لغى معاده مع الدكتور ليه ؟؟ .... عشان عيان .

ليه اللى بيسافر بياخد معاه سكينة وهو مسافر؟؟ ..... عشان يشق طريقه .

ليه اللى بيسافر بياخد زلعة عسل معاه وهو مسافر ؟؟؟ ..... علشات الغربة مرة.

وليه بيحط سكر على الكراسي ؟؟ ....... عشان القعدة تحلو.

لية بيحط اللبن على الشاى ؟؟؟؟ ...... عشان التفل يرضع .

واحد بيقول لصاحبه : والله ماعرفتش طعم النوم في القطر امبارح
صاحبه : ليه ؟
الوحد : عشان كنت نايم في السرير الفوقاني
صاحبه: وماعرفتش تبدل
الواحد : لأ، ماكانش فيه حد في السرير التحتاني عشان ابدل معاه.

طيب ليه الفراعنه بنو 3 اهرامات بس؟ ..... عشان يدوب على قد الشلن .

طيب ليه السياح بيجيو يتصوروا جمب الهرم؟ ..... عشان يطلعوا على الشلن .

مرة واحد راح خان الخليلي قام الخليلي قتله .

مرة واحد حب... كلته الفراخ .

واحد واقف أمام محل عصير ومعهوش غير نص جنية قال اشرب عصير ولا اركب الأوتوبيس لو ركبت الأوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل أو ست، لو, راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه أو وحشه، لو وحشه مش مشكله لو حلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعوا عيني، وعلي إيه مشرب عصير أحسن.

حشاش بيقول لصاحبه:
انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين .. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك .

مرة واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على
أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة
ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء
فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو على كيف أخبارك ، أم على إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول و على رأى المثل:عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة .

ليه مدرس الانجليزى بيخش الفصل بقلمين؟؟؟؟ علشان واحد يكتب بيه و التانى يكتب سى , وبلاش تكتبوا انتوا عشان الكتاب بيروح النار .

ولسة اللى جاى ابضن انتظرونا Twisted Evil
avatar
مبضون و عايش

المساهمات : 9
تاريخ التسجيل : 11/06/2012
العمر : 20

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عنوان الموضوع / 33 شارع احمد بدر بشبرا .

مُساهمة  مبضون و عايش في الجمعة سبتمبر 28, 2012 1:52 am

اية محدش رد لية هو انا بقول كلام بضان ولا حاجة !!!!! Question
avatar
مبضون و عايش

المساهمات : 9
تاريخ التسجيل : 11/06/2012
العمر : 20

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى